Det är inga problem

Kommentera
Fullt upp i skolan denna vecka.. kan man inte säga, i måndags kom jag dit till kl 08,15 för att börja min första lektion trodde jag.. men det visade sig att läraren var sjuk så jag satt i skolan tills jag började på riktigt, vilket var 12;40. I tisdags var det samma sak, hade första lektionen och min andra lektion var inställd så där var det även 4 timmars rast så då satt jag och arbetade med lite uppgifter. Idag så var det en bra skoldag. Bra lektioner, Jag höll även ett bra tal inför vår inriktning, vi är ungefär 14st i den gruppen så jag pratade om en kille på praktiken som har benskörhet. Åkte in mot stan och mötte upp en tjej som jag köpte skor av, bilden är nedanför. Sedan har jag varit med Micke och vi åkte till Marieberg för att han skulle hämta sin telefon sen tog vi det bara lugnt. Hoppade in i duschen och nu sitter jag här och kollar runt lite vad man kan önska sig i julklapp då det är 2 månader till julafton imorgon. 
 
 
Vidare till julklappar så har jag två saker jag vill ha, i min favoritserie från The body shop: Dessa luktar bara förgott och jag blir len av det. 
Klicka för större bild
Klicka för större bild