Nu eller aldrig, det är ditt val.

Kommentera
Ja, vad ska man säga om dessa dagar som gått sen sist. 
Mitt sportlov har varit jättebra, har tagitveet lugnt, shoppat, varit med Micke och dessutom varit ute på strömpis med syster o vänner samt att en kompis fyllde 18. Riktigt roligt var det också, Micke var dock inte med, men jag var med han i lördags.. I söndags så fixade jag saker hemma hos pappa och efter det var det hockey, sedan gick jag hem till mamma med mina syskon.
Idag så började skolan igen och det var väl helt okej. Hade tre lektioner som vanligt, sedan kom Micke och hämtade mig så åkte vi till Max så han fick äta lite mat och då passade jag på att få en lyxshake! Efter det åkte vi hem till mig och han åkte runt sjutiden då han ska upp inatt och jobba. Åt även mat under tiden och så satt jag och arbetade lite med de olika lagarna jag ska ha med i mitt gymnasiearbete. Tog en tur till maxi med syrran och fick med en påse djungelvrål. Nu händer det väl inte så mycket mer.