Fullt liv de senaste dagarna.

Kommentera
Har blivit en liten bloggpaus kan man säga de senaste veckorna, har haft fullt upp och ingen energi till att sätta mig att skriva några rader.
I mars så jobbade jag över 100%, närmare sagt 183,5 timmar så jag var väldigt sällan ledig + att kombinera plugget på heltid 100% också så fanns det inte så mycket mer tid över till att sitta och skriva. 
Nu i April gick jag på vikariat för 6 månader framöver som ligger på 100% och ska fortsätta plugga. 
Det tar emot ibland men har jag gett mig in på det så måste jag klara det. 
 
Nu i helgen jobbade jag bara förmiddag på lördagen. På kvällen blev jag och Micke upphämtade av Matte för en kväll ute i Folkatorp hos Bohlin o hans tjej. Kvällen var toppen och jag vaknade runt kl 10 imorse av Micke. Idag mår jag bra och vi var iväg och åt pizza tidigare idag. Har börjat att läsa boken skamfläck. Har även läst 2 kapitel i läroboken då jag ligger efter litegrann med plugget samt att jag har mejlat lite nödvändiga saker idag. 
Snart ska jag ta och sova för en ny dag imorgon med nya händelser!