V 36(35+4)

Kommentera
Nu är hela julfirandet borta och jag hade en bra jul. 
På julafton var jag hos Mickes familj och farmor/farfar och juldagen först hos mamma/arne, elin och sabina samt mormor och därefter gick vi till pappa och Frida o småtjejerna Felicia och Emilia. Micke var såklart med på juldagen. Fick julklappar såsom bebissaker, bebiskläder, pengar, Therese Lindgren böcker + lip och handcreme m.m 
Idag har jag sovit fram till 11 ungefär, tog egentid för mig o bada, dock var det svårt att raka benen(micke har hjälpt förut men nu fick jag raka benen) haha. Efter det tog jag och åt lite frukost och kollade på tv. 
Var till apoteket och handlade lite grejer till bebis och därefter gick jag hem och fixade en handlingslista. 
Gick till Maxi och handlade, fick hjälp av mamma då jag var genomtrött. När man är höggravid(jag iaf) så kan vissa dagar vara värre än andra, just idag var en sån dag för att jag var trött. Idag är vi i v 36(35+4)
Har lagat mat och diskat. Har dessutom packat i mer i skötväskan till förlossning, kläder till bebis o sånt var klart, det var kläder till mig som fattades. Dock är det hygienartiklar kvar att lägga i. 
 
Imorgon är det dags för ett besök hos barnmorskan.