Jobbdags idag!

Kommentera
Sitter för tillfället i sängen och har fixat ordning mig idag för jobbet.
Helgen har bestått av att umgås med vänner, var på 20årsfest i lördags, dock nykter då jag fick vara chaufför.
Igår jobbade jag på sjukhuset på em/kväll och efter det åkte jag till Micke och sov hos han.
Kom hem till mig idag runt 10tiden och då hade jag hunnit med att ringa ett par samtal och lösa lite saker för denna vecka. 
Idag har jag inte gjort något med nästa skrivuppgift jag har, hade tänkt börja med det imorgon eller onsdag. 
Jag har dessutom beställt en matta som man ska ha vid kattlådan så att det inte blir sand överallt i lägenheten. 
Har också klickat hem en ny tvättkorg som förhoppningsvis inte katterna kommer att hoppa i. De tycker de är roligt att undersöka tvättkorgen. 
Idag ska jag iaf åka till jobbet och är där tills ikväll. Ikväll åker jag hem, om jag sover hos mig eller Micke, det får vi se! 
Nu ska jag ta och äta något innan jag måste röra mig till jobbet.