Måndag, en ny vecka!

Kommentera
Godmorgon! 
Startade min dag hemma hos Micke men gick hem till mig för att äta och duscha.
Jag ska idag, skriva på min uppgift i plugget och ta det lugnt. Uppgiften är inom vård och omsorg, för tillfället så ska jag skriva om olika begrepp. Vi började med denna kurs förra veckan så den är ganska ny. För er som inte vet så läste jag barn och fritidsprogrammet på gymnasiet och nu läser jag på komvux för att bli undersköterska. I framtiden har jag tänkt att studera vidare på högre nivå men det får ni se då! 
Jag vet inte om det händer så mycket mer idag, de "tvättlappar", små handdukar är ljuslila, fick kommentar om det, dessutom köpte jag en röd badkappa, två korgar till duschen för schampoo och balsam osv samt två små tofflor. 
10 st för 30:-, tror det blir att åka iväg och köpa ett tiopack till då jag tvättar ansiktet morgon och kväll.