Torsdag.

Kommentera
Idag är jag ledig från jobbet! 
Jag hade hoppats på att få sova länge idag då jag sovit dåligt de tidigare nätterna men jag vaknade strax innan 8 imorse.
Jag låg kvar i sängen och sen runt 9 tiden började jag dammsuga lite härhemma och därefter äta frukost. 
När jag fått i mig frukosten så borstade jag tänderna och satte mig med skrivuppgift 2 i vård och omsorgsarbete1. 
Nu är jag klar med den iaf och ska springa på toaletten när jag har bloggat klart. 
Funderar på om jag ska ta en promenad till Ica för att hämta ut ett paket som kom igår. Dock blåser det och regnar emellanåt här.
Mer som kommer ske idag är att jag ska plocka ordning här hemma, ska försöka få ordning på mina kläder samt att jag funderar på att åka och köpa förvaringssaker hit. 
Dock måste jag vara hemma i eftermiddag då Angelica kommer hit och hämtar sin kasse med kläder som jag fick kolla på om det var något jag ville ha. 
Jag ska dessutom laga mat och äta den så jag orkar med resten av dagen.