Depend 7day- Lyko.

En kommentar
Nu kommer sanningen om vad som fanns i Lyko- paketet tidigare i veckan. 
Detta Kit är ett såkallat starter kit som innehåller: 1 baslack, 1 toplack samt 1 cleanser. Jag har köpt till nagellacket. Allt jag köpte är ifrån Lyko och här kommer jag visa från början till slut när jag målade mina naglar. Detta är alltså ett lack som ska hålla längre än andra och man ska använda cleanser samt toplacket var tredje dag för bättre fästning av det. 
Jag blev ganska nöjd om jag jämför från andra gånger jag har målat! 
Här är paketet:
Detta paket innehåller dessa tre: baslack, toplack samt cleanser. Baslack är det man använder först, toplack det sista samt cleanser är den första man använder då man tvättar rent naglarna innan man påbörjar målningen. På alla står det vilket som är steg 1 och så vidare. Det finns även med en beskrivning hur man använder detta. De skickar med en liten nagelfil samt en nagelpetare som man kan ta bort smuts samt nagellack som hamnade utanför. 
baslack, polish: Rainbow , toplack
 
 
 
Här är när jag förberett och rengjort naglarna, filat dem och klippt dem. 
 
Här är resultatet, var svårt att få en bra bild då jag är hemma själv och inte har något stativ. 
 
 
 
 
 
 
 
1 Sarah:

skriven

Kul me lite nytt :)

Svar: Ja verkligen!
sannacarman.blogg.se