Pakethämtning på en ledig dag

En kommentar
Idag har jag haft en ledig dag och den var behövlig. 
Förra veckan, måndag och tisdag var jag i Skara på Skara sommarland med mina syskon där vi åkte allt på land och vatten. På kvällen spelade vi minigolf och kortspel. 
Onsdag och torsdag jobbade jag morgon till kväll och fredag kväll. 
Jag jobbade även hela dagen i lördags samt morgonen igår. 
På eftermiddagen åkte jag hem till pappa o de andra o tog med Felicia o Sabina till lekobuslandet. 
Igår kväll var jag så trött att jag gick och la mig redan runt 20, 21 tiden. 
Idag vaknade jag runt 10 och satte mig och kollade på Youtube. 
Ett par timmar senare gick jag in i duschen och kom ut med nyrakade ben och nytvättat hår.
Åkte vidare till Navet för att hitta ett litet bord som man kan ha som skrivbord/sminkbord osv. 
Iväg till Maxi och handla för dagens mat och lite frukost. 
Hämtade ut två paket och stötte även på Jonas och snackade lite skit. 
Lagade mat och har ätit den tillsammans med Micke, det blev även matlådor så nu klarar jag mig denna vecka! 
 
 
Vad dessa paket innehåller får ni veta i senare inlägg! 
 
 
1 Sarah:

skriven

De e alltid lika kul o hämta paket :)

Svar: ja det är det, har hämtat ut ännu ett paket.Har inte hunnit med att uppdatera nåt men får göra det!! :)
sannacarman.blogg.se