Shopping.

En kommentar
Idag var det en kort dag på jobbet, 06:45-14:30. Även om det var en kort dag så la jag mig och vilade när jag kom hem. Jag gjorde ett slutprov i kursen också, dock tror jag att jag får komplettera det. 
Vid 18 åkte jag till Marieberg och handlade lite samt så åt jag mat. 
Bilden nedan är från tidigare i veckan och jag vet att det är stökigt där men det var innan vi städade..
Idag kommer det inte att ske så mycket mer, sitter just nu här och skriver och kollar lite på tv.
Jag är ledig tills på söndag eftermiddag så lite ledig blir jag. Micke kommer hem några timmar och då blir det nog godnatt! 
 
Shopping! 
Det jag handlade på Marieberg var skjortan och byxorna. Byxan har lös passform samtidigt som det ser lite classy ut. Skjortan är en vanlig skjorta med långa ärmar. 
 
3 par "active" socks, 6par trosor och 3bhar utan byglar,  De två likadana bharna passade, den ena var lite trång. 
Nöjd med dagens köp! 
 
 
1 Linn:

skriven

Åh, du får ju skaffa nouw så det blir lite enklare att följa! ;) :)

Svar: Ja vi får väl se vad som sker under kommande dagar :)
sannacarman.blogg.se