Uppdatering av graviditeten och livet.

Kommentera
Hej!
Uppdateringen är sådär, men med skola, jobb och graviditet är det tufft. 
Nu har jag iaf slutat att jobba, sista passet igår kväll på kapellgatan innan föräldraledigheten. 
Fixade så att jag fick en fast tjänst dessutom. 
Graviditeten går bra, är idag i v 32(31+3). Magen växer allt mer och jag känner hur tyngre och klumpigare jag blir. Bebis håller på och rör sig allt mer för varje dag, så mysigt så, ibland kan man känna en fot eller hand. Men det går, ska till barnmorskan på onsdag och föräldragrupp på torsdag. 
Tröttheten börjar komma, idag sov jag fram till 12 ca och det var behövligt. Var till marieberg och Lager157. Fick med mig ett mys-set, 3 linnen och en kofta från lager157, från lindex på marieberg blev det tre par trosor och en bygellös bh, det är de skönaste under graviditeten kan jag lova. Lite kabelspik och en förlängningskabel. 
Efter det åkte jag och Elin hem till henne o mamma o så åt jag mat och var kvar med filmtittande. 
Kom nyss ur badet och nu sitter jag i soffan och funderar på vad och hur jag ska inreda ett rum i lägenheten..