MVC-besök i v 25(24+5)

En kommentar
Denna dag har gått fort. 
Min jobbvecka började igår med heldag från kl 8-21:15 och därefter var det bara att åka hem och sova då dagens jobb började kl 7-13:30. Skulle ha börjat kl 8 men hade ett MVC-besök kl 14 på Familjens hus här i Kumla. 
Jag fick dock åka dit själv då Micke hade ett obligatoriskt möte på jobbet.. 
 
Allting var bra med bebis och hon växer som hon ska och min mage är som den ska i denna vecka. Blodtrycket var bra det med och de andra värden. Måste dock upp till vårdcentralen och ta fler blodprov och blodsocker så att allt stämmer. Idag var det första gången jag fick höra på bebisens hjärtljud och de andas ju dubbelt så snabbt som oss. Det var häftigt och jag blev alldeles varm inom mig när jag fick höra henne. Vi fick en ny tid igen om 4 veckor och därefter trappas det ner till 3veckor och därefter blir det varannan vecka. Vi pratade lite om jobbet och hur jag känner för det. Är det nåt ska jag ringa till dem igen. 
 
Nu sitter jag iaf i soffan och funderar på vad jag ska äta, sådant är svårt när man är gravid och sugen på flera maträtter. 
Dock ingen ny magbild men det kan komma, vi får allt se! 
 
 
 
1 Angelica:

skriven

så roligt o få höra, det är verkligen en upplevelse och allt blir mer på riktigt då! (:

Svar: Tack så mycket! Ja, det var en mäktig känsla och när man skulle posta intyget till försäkringskassan och andra papper dit, då känner man att det var mer på riktigt även om magen växer o har blivit större :)
sannacarman.blogg.se