Ny vecka och jobbhelg.

Kommentera
Snart är jobbveckan slut.. Bara tre jobbpass kvar denna vecka. 
Som tur är så jobbade jag morgonpass så jag var hemma efter halv 3 idag. 
Efter det kollade jag på tv och gick till Maxi och postade ett brev till försäkringskassan samt att jag handlade lite. 
Har ätit mat och badat o nu sitter jag här. 
 
Idag gick vi in i vecka 26(25+0). Har känt av bebis ännu mer än tidigare och känner själv att jag börjar bli tyngre. 
Pratade med chefen idag om planering för fortsatt arbete och så fyllde vi i blanketten angående om jag ska omplaceras eller ej. Det valet blev att jag är kvar på min arbetsplats då det inte fanns lättare boenden som jag kunde byta till som skulle vara skonsammare. Vi har gjort åtgärder såsom att jag inte ska vara hos vissa brukare och vissa arbetsuppgifter kan mina kolleger hjälpa mig med. Så min chef "förbjöd" mig from den 28/11 att jobba, så godkänner försäkringskassan det så går jag hem på graviditetspenning den 27/11. Heldagarna som vi säger är ju morgon till kväll, hade ett enstaka sådana dagar och skulle det vara något så skulle jag höra av mig.