Månad nummer 2 och träff 2

En kommentar
Månad nummer två och träff två i Mora är påbörjad. Tog tåget igen till Mora imorse och var här runt 12tiden. 
Kl13 började vi och vi hade en sammanfattning om vad alla tyckte och hur det gått den första månaden då det är distanskurs. 
Fortsatte med värdegrund för LSS, SOL och vad AUTISM är och hur det är att ha det. Det är jättebra filmer och klipp som de visar som vi får se. Vi avslutade dagen med filmen " Den nya människan". Den hade jag sett på gymnasiet men den var lika bra nu. 
Jag duschade direkt när dagen var slut och sen dess har jag bara suttit i sängen på mitt rum. Jag är ganska trött så det kan bli en tidig kväll för mig idag. 
 
Jag har även gått in i en ny graviditetsvecka. Vecka 23(22+3) idag, magen växer alltmer och ni kan få en bild på det imorgon. Mår hyfsat bra, kan äta det mesta och är inte trött hela dagarna. 
Lillen har rört på sig rätt så mycket de senaste dagarna i magen och idag har det varit en del sparkar och knuffar. Tråkigt är det då hon är stilla när Micke ska känna det. Dessa dagar går ju inte men när jag är hemma så. Jag jobbar fortfarande 100% och pluggar ännu vilket jag har tänkt göra.  
Kanske att det blir en promenad imorgon efter skoldagens slut eller lite shopping, vi får allt se vad som sker! :) 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Kul att få följa din graviditet här :)

Svar: Tackar! Vem du nu än är :)
sannacarman.blogg.se