Fredag kväll

Kommentera

Förra helgen var jag med syster och tjejkompisar ute och åt god mat samt var på bio. Vi kollade på skönheten och odjuret. Nu denna fredagkväll sitter jag hemma i soffan och njuter. Micke är iväg på fest och får komma hem först imorgon då vi har sagt att vi inte vill ha påverkade människor eller oss själva som är påverkade av alkohol i  närheten  av Vera. Vilket jag tycker är en helt rimlig anledning. 

Nu så sitter jag i soffan iaf och slötittar på tv. Vera sover, hon somnade på en kort promenad förut vid 18-tiden. 
Helgen är inte så mycket planerad. En kompis kommer förbi imorgon, Micke kommer hem och förmodligen ska vi ut på en biltur. Inget bestämt än. Micke behöver också åka till sin mamma för att få hjälp med att fylla i deklarationen då han sålt sin lägenhet och aldrig fyllt i den så det lär väl bli en sväng till dem också. 
Lite glass har jag fått i mig och lite lantchips så nu fortsätter jag kvällen framför tvn.