2 veckor sedan förlossningen

Kommentera

Idag är lillfian två veckor. 

Det har alltså gått fjorton dagar sedan hon kom till oss och tiden har sprungit iväg. 
M börjar jobba idag och mamma kommer förbi en sväng sen. Blir nog en promenad, handling och matlagning tillsammans. 

Uppdatering hur jag mår nu när det gått två veckor: 
Energin börjar smått komma tillbaka. Då det blir en massa stillasittande så tar ryggen stryk så jag klickade hem en maggördel som stöd för rygg och bättre hållning. Amningen fungerar och lillfian växer som hon ska. 
Jag är sugen på promenader så man får anpassa sig efter bebis och hoppas på att man kommer ut en liten sväng. 
Vågen visade -0,9 sedan förra veckan så är nere på 77.8kg nu. Har även börjat att mäta midja, lår/rumpa och den höga midjan för att kunna se framgång och viktminskning. Är dessutom sugen på att börja träna men det får vänta litetill. 
Trött är jag då amningen oftast blir på natten. Annars mår jag bra.