Vi bröt av våra band på mitten...

Kommentera
Hänt en hel del de senaste veckorna. 
Micke och Elin fyllde år, jobbade alla dagar och pluggade. 
Så har dagarna varit! Har haft fullt upp med att hinna med saker här hemma och att hinna med skolan och jobbet. 
Idag jobbade jag ett morgonpass(helt otroligt) och efter det åkte jag hem och la mig för att sova då jag inte mår riktigt bra. Är trött hela tiden och ingen energi riktigt. 
Är klar med alla julklappar, väntar på ett paket som inte kommit än. Måste bara slå in dem också. 
Har även firat Micke när han fyllde år och Elin. Hon fick dock sina paket i söndags då jag inte hann träffa henne i fredags när hon fyllde pga att jag jobbade. Så då fick jag träffa pappa och de andra i söndags, Micke var med hem till dem också. 
Vad händer mer då? Jag har ledigt tills julafton, ska jobba kvällen och sen är jag ledig tills på onsdag. Ska iväg på en kryssning med tjejerna på måndag! 
Sen jobbar jag två dagar( nyår) och så får vi väl se vad som händer!