Så länge som jag längtat.

En kommentar
Nu är det fredag och jag sitter i sängen och ska om en liten stund ta och äta lite mat. Klockan 14 börjar jobbet och slutar senare ikväll.
Igår jobbade jag till 21,30 och efter det åkte jag hem och satt lite med datorn men blev inte så lång stund så jag la mig då jag var trött. 
Vet dock inte vad som kommer att ske i helgen, förmodligen blir det att ta det lugnt och ta dagen som den kommer. 
Annars så går allting bra och jag är ganska nöjd med hur livet är, dock längtar jag tills vi får tag på en ny lägenhet! Vill verkligen inte bo kvar här, får hoppas att vi hittar någon ganska snart. Jobbar 75% och i december börjar jag plugga, ska bli skönt att komma igång med plugg samtidigt som man jobbar och i vår kan det bli lite mer kurser man ska läsa.
Nu ska jag ta och kolla mejlen och sen är det dags för lite mat! Ha en bra dag! 
 
 
Mina minsta syskon! 
 
 
1 yetirise.blogg.se:

skriven

Mysiga bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
sannacarman.blogg.se