Onsdag

Kommentera
Idag är det onsdag och jag har varit vaken i ca 5 timmar. Sov hos Micke inatt men gick hem tidigt imorse till mig. Morgonen har tillbringats framför datorn med youtube och lite annat skit. Fick svar på att jag får plugga vård och omsorg på komvux i Kumla så börjar redan nästa vecka men jag måste prata med dem lite om några kurser jag redan läst. 
Annars så har jag fixat mig och ska väl äta om en stund då jag ska till jobbet senare idag. 
Gårdagen spenderades delvis på marieberg med Sabina och Elin, fick med mig vantar, jacka och lite sminkprodukter hem och efter det blev det MAX och sedan åkte jag till jobbet. 
Jobbar som sagt ikväll och imorgon är jag ledig och ska träffa Marie på eftermiddagen. På fredag jobbar jag och eftermiddagen ska spenderas med Micke. Lördagskvällen blir utgång!