dagarna i Mora.

Kommentera
För tillfället ligger jag i sängen på mitt rum på skolan. Jag började igår måndag att läsa Autism i Mora. 
Satte mig på tåget runt 7:40 tiden och åkte fram till 11:30. Vi började ett med information och lite annat, presentation och det höll vi på med fram halvsju ungefär..
Idag började vi med frukost och därefter fortsatte vi i konferenssalen. Dagen har innehållit mycket information och intryck samt tankar. Vi avslutade dagen med en film Ben X heter den, väldigt mycket intryck. Ni bör kolla på den. 
Just nu väntar jag på att Micke ska ringa upp igen och sen om ett tag ska jag sova. Dagen imorgon börjar lika tidigt med frukost, brandsäkerhet och ett till ämne som jag inte kommer ihåg just nu. 
Imorgon avslutar vi dagen 14:30 och jag beger mig mot station där tåget går 16:20 ca, vi får se om jag hittar på något under den tiden eller bara tar det lugnt. 
Vad jag har tyckt om dessa dagar kommer upp i helgen om jag har tid!