Ny uppdatering

Kommentera
Jag är så dålig på att uppdatera här, är mer aktiv på instagram så följ mig där om ni vill. - sannacarman 
 
Att vara höggravid är tufft, speciellt idag. Idag är vi i vecka 35(34+3). Över 86% har gått och sen sist jag var här har jag varit hemma, med familj, varit på Ullared med en kompis o 2 av mina syskon. Jag har även firat Micke som blev 22 och Elin som blev 20. Har även firat Mickes farfar som också har fyllt år. 
 
Tillbaka till graviditeten. Jag var hos barnmorskan förra veckan och fick höra bebis hjärtljud, mätte henne o fick lite info om plötslig spädbarnsdöd, något de måste informera en om. Bebis följer kurvan som hon ska och nästa vecka, den 28/12 ska vi tillbaka och mäta, lyssna, ta blodtryck o det de brukar göra. De ska även känna hur hon ligger, förmodligen kan vi chansa nu hur hon ligger. Vi ska även prata om förlossningen och speciella önskemål som min barnmorska kan skriva in i vår journal. 
Annars så mår jag helt okej, idag har jag inte haft någon energi alls, har sovit mer än annars, har fått foglossning som påverkar mitt humör så har surat en hel del idag.. Ryggen börjar värka nu känner jag men vi får hoppas på att det blir bättre snart. 
 
 
Bilden är från i fredags 16/12. Gravidvecka 35(34+3)