Mina drömmar kommer framåt

Kommentera
Har haft det superbra de senaste dagarna. 
Har varit ledig sen i torsdags kl 21 och haft så underbara människor runt omkring mig de senaste dagarna.
Fyllde år i lördags och hade både familj och vänner hemma hos mig under hela dagen och natten.
Under helgen firade jag och Micke 4 år tillsammans som ett par. Jag är jätteglad över att det är han och jag efter dessa år och en del bråk vi haft men vi hittar alltid tillbaka till varandra. 
Idag har jag tagit det lugnt, har varit på verkstaden med bilen, fixade lite papper och sökte en kurs på två år, på distans. Har även hunnit att träna knät lite grann och avslappning. Nu sitter jag hemma hos Micke, han är barnvakt åt sin lillebror, så jag är själv och han kommer om ett par timmar. Inatt får jag sova bredvid han som betyder mest för mig!