Dagen började + Bilder från kryssningen!

Kommentera
Godkväll. 
Nu har jag landat i sängen efter en dag med start av en ny kurs, jobb och handling. 
Dagen började tidigt imorse runt 7 då jag inte kunde sova längre men jag låg kvar ca 2 timmar i sängen och kollade runt på internet. 
Efter att jag var klar med det så aktiverade jag min kurs och läste igenom det jag skulle. Ringde även några samtal och därefter gick jag upp ur sängen för att äta frukost. När jag var klar med det plockade jag lite i lägenheten. Lagade mat och därefter åkte jag till jobbet. Var där till 21 ikväll och därefter åkte jag till maxi och handlade lite frukostmat (ska bli bättre att äta nyttigare och att äta frukost). Kom hem och plockade upp varorna och tvättade rent ansiktet. 
Har nu suttit och kollat på lite youtube-videos och ska snart ta och sova innan en ny dag kommer med nya grejer! Mer får ni se imorgon! :)