Lediga dagar när det är som bäst.

Kommentera
Har varit ledig sedan i torsdags kväll och det är behövligt. 
I fredags var vi och badade i Harge med ett par vänner under hela eftermiddagen. 
Bilden nedan är från Harge i fredags. 
 
Igår, lördags åkte jag och mina syskon med mamma ner till Göteborg och hälsade på min morbror. 
En sådan bra dag har jag inte haft på länge, vi har väl redan planerat att åka ner dit snart igen. 
Bilden nedanför är från igår morse innan vi åkte iväg. 
 
Idag har jag och Micke hållt på och städat/plockat i lägenheten, vi håller även på och tvättar. Regnet kom nu vilket var behövligt då det är så varmt då solen ligger på hos oss hela dagen. 
Vi har inte planerat så mycket mer, Micke har semester en vecka till och jag är ledig fram tills på torsdag kl 14. 
Vi tar dagen som den kommer.