En ledig dag men ändå så mycket att göra..

Kommentera
Godkväll.
Vilket underbart väder det har varit de senaste dagarna och jag har fått varit ute så mycket! 
Jag har jobbat hela helgen och gud så mycket vi har gjort! Promenader, utflykter, grillat, ätit glass osv.
Efter jobbet igår var jag på bio med älskling. Vi kollade på uppföljaren av avengers, captain America- Civil War helt ok faktiskt, hade dock uppskattat om den varit lite kortare.
Idag var jag ledig men det blev inte någon lång sovmorgon för mig. Runt halv nio imorse hämtade jag först upp Elin och därefter Sabina. Jag hade tydligen lovat henne att köra henne till jobbet då hon hade ett möte innan jobbet. Därefter åkte Elin och jag iväg till Söderhavet och hon fotade lite till hennes uppgift samtidigt som jag passade på att ta denna fina bild! Det blev en spontantur då jag och Elin åkte vidare till NetonNet och köpte en kamera till mig. Vi käkade lite på MAX och sedan åkte vi och hämtade ett nytt katträd. 
Därefter hem till mig och sedan iväg hem till Elin och mamma med Co. 
Nu sitter jag hemma i sängen och funderar på om jag ska sova hos mig eller Micke. Vi får helt enkelt se! 
Imorgon blir det jobb för hela slanten då det är 14 timmars jobb!