7 november 2016.

Kommentera
Ännu en vecka har gått och jag skriver allt sällan här men ni går ändå in och kollar. 
Jag lovar att jag ska bli bättre på att skriva men att jobba 100%, Plugga 50% och vara gravid samt orka med allt annat det är svårt. 
 
Vi har ännu gått in i en ny vecka och det är vecka 29 Vi går in i ny vecka på fredagar.Bilden nedan var tagen på torsdagen. Men idag är vi v 29(28+3). Det är alltså 80 dagar kvar nu tills att bebis kommer. Hon rör på sig och många sparka och knuffar blir det, just nu är det uppåt brösten hon håller igång. Det är häftigt att se det för när det blir en spark så rör sig magen, den "dallrar" typ, hehe. Får springa på toaletten flera gånger, vaknar ofta med förkylning som rör att jag får ont i halva huvudet typ. Idag mår jag illa så har svårt att äta. Måste dock gå till maxi o handla lite mjölk och sen får jag ta o laga lite mat. Jag har även gjort lite uppgifter till skolan idag.