Oktober månad.

Kommentera
Idag är det måndag vilket innebär att det är min sista lediga dag. Börjar jobba imorgon bitti igen. Skönt med lite helg. I helgen har jag inte gjort nånting, vi har bara varit hemma och inte gjort något. I lördags var jag på ljusparty och det var trevligt. Jag fick även hem barnvagnen och lite mer bebiskläder till oss. Bild på det kan ni få senare. 
Idag har jag gjort lite på en uppgift vi har och den ska vara klar om en vecka så det är ingen fara med den. 
Micke ska iväg och jobba senare och jag får väl se vad jag hittar på. 
 
I fredags gick vi in i graviditetsvecka 25, idag är vi i v 25(24+3). Har mer sura uppstötningar och en del illamående. Mitt humör är inte att leka med, jag kan bli sur och arg för minsta lilla grej. Bebisen ligger och trycker ner mot bäckenbotten så att springa på toaletten blir det ett antal gånger på en dag. Jag har dock kunnat sovit mer på nätterna och jag sover länge på morgonen vissa dagar. 
Vågen visar nu 80,9 kg vilket är en viktökning på 11,1kg sen innan jag var gravid.