Dag nummer två i Mora och gravidvecka 23(22+4)

Kommentera
Godkväll. 
Efter att jag krånglat med internet i ca 1 timme kunde jag äntligen få igång den. 
Dagen har varit lång och inte den roligaste, idag handlade det mest om lagar men det är sånt man måste gå igenom. 
Annars har det varit en bra och lugn dag, vi lunchade på Sibylla och åt middagen här på skolan.
Efter det tog vi en promenad in i Mora centrum där jag köpte mig ett par nya höst/vinter skor samt 3 par trosor och tre bhar. Riktigt sköna. 
 
Annars har lillfian varit rätt så lugn idag, inte känt av så mycket sparkar och knuffar. 
Magen växer, bilden är nedanför. 
Bharna jag köpte var utan bygel och det kan jag verkligen rekommendera. Jag har fått sådan graviditetsklåda på mina bröst att när jag tar av mig bhn så kliar jag jättemycket på dem och det är inte bra, så jag hoppas det går över. Annars om ni vet nån olja eller nåt man kan smörja med så säg till! :)