De senaste dagarna

Kommentera

Idag har vi haft en lugn innehemmadag efter en natt med lite sömn. 

Dagarna rullar på. Jag har fyllt 22, vi har varit  hos barnläkaren ytterligare en gång där det visade sig att hon fortsätter växa som hon ska. Jag och Micke har även passerat vår 5årsdag som ett par. 

Firandet för mig blir på lördag med familj, skulle haft det förra helgen men vi flyttade det en helg då pappa var sjuk. 

Jag mår bra, minskar i vikt och cm lagom mycket. Vågen står nu på 77.4kg vilket betyder -13kg på 4veckor(sedan förlossningen) jag är nöjd med min kropp så här efter 4veckor då jag inte ansträngt mig allt för mycket. Jag är glad över att jag har så underbara människor omkring mig och hjälpsamma dessutom. Magen och lår har minskat med 1-2cm på en vecka ungefär. Längtar tills jag börjar träna igen, kanske ska börja lite smått här hemma från och med nästa vecka.. 

Nu är det amningsdags och snart dags för sängen. Brukar lägga mig en timme innan jag ska sova för att kunna kolla sociala medier medan tjejen sover och därefter koppla av för att sova medan man kan. 

-bild är tagen i sjöparken i Kumla under söndagens promenad.