Alla dagar varierar

Kommentera

Igår kom barnläkaren hit och pratade med oss samt så kollade de lillfians reflexer och vikt. Vi fick även en hel del nya tider till BVC . Hon ökar i vikt och allt annat var bra. Dock vid vägningen när barnläkaren tar upp henne så kissar hon i hennes händer. 😁 


Igår var en sån dag då hon var vaken länge och inte somnade förrän senare på kvällen. Dock så resulterade det i 7 timmars sömn för mig vilket var skönt för mig. 

Idag väckte hon mig kl 6. Micke bytte blöja på henne och därefter var det matdags för henne. Runt 8:30 så fick jag äta frukost och Micke tog ut henne på en tur i vagnen. Hann därefter in i duschen och när jag tog på mig var det dags för mat igen för Lilltjejen. 
Sen dess har vi legat framför tvn,hon och jag med sovpaus och matpaus varierat. 
Nu sover hon och Micke är iväg och äter mat med Matte. Jag sitter i soffan och tittar på tv. 

Alla dagar är olika och ibland händelsefattiga men det är så det är 👌🏼