Helgen har varit fantastiskt bra!

Kommentera
Min helg har fan sprungit iväg men jag har haft så jävla roligt! 
I fredags var det bestämt att jag och min pojke skulle vara hemma o kolla på film osv men vi hamnade hemma hos mig på förfest med mickes syster. 
Vid 21 så blev vi inskjutsade till örebro där vi var på strömpis hela kvällen och jag kan ju säga att det var den bästa utgången någonsin!!! 
Jag och Micke tog bussen halv 2 hem med några andra och när vi var utanför huset så var det låst så vi trodde vi skulle få sova ute men Tomas hörde oss och öppnade.
I lördags så vaknade vi i skaplig tid, ingen annan var hemma men vi klev upp och åt frukost, vid 11 tog vi bussen till marieberg för att Micke skulle köpa GTA. Så han satt och spelade det under tiden jag var med han och då tog jag hans Ipad. 
Jag var med han till cirka 21 då jag åkte hem. 
Idag så sov jag till 11:30 och då nr jag och elin var klara så kollade vi på FULL FRYS med pappa. 
Vid 3 tiden kom vi till mamma och arne. vi har ätit och sen dess har jag bäddat rent och sitter vid datorn och kollar runt som bara den. 
Om ett tag kommer syster min hem från Uppsala och när jag sagt hej till henne hoppar jag nog in i duschen! 
 
Bild från i fredags.