måndag eftermiddag

En kommentar
Har jobbat en del sen sist. 
Det har inte hänt så mycket mer sen sist. 
Lovade en recension på 7day nagellacket och jag kan säga att det inte funkade så som jag trodde.
Jag hade det på i tre dagar och sen började det lossna. 
Det som var bra var att det var ett lager som lossnade på en gång. Tyckte färgen var fin iaf. 
 
Nu kommer jag vara ledig i två dagar innan ett arbetspass sedan är jag ledig i en vecka ungefär innan det blir jobb igen. 
Då ska jag passa på och umgås med Micke, vi har inte hunnit umgåtts så mycket de senaste veckorna, men nu har han semester och jag lite ledigt från jobbet. 
 
I höst händer nya saker men det får ni veta då! :D 
 
Frågestund, ja eller nej? :) 
 
 
1 Sarah:

skriven

Va tråkigt att de inte funka :/

Svar: ja, jag blev besviken då jag skötte hand om naglarna och det man skulle göra. Som tur är så tycker jag att måla om ofta så då gjorde jag det :)
sannacarman.blogg.se