En ny vecka börjar snart.

Kommentera
Min vecka har bestått utav jobb,tandläkare,  shopping och magsjuka!
Veckan gick fort och jag har haft det bra även om jag var sjuk. 
I torsdags mötte jag upp min syskon i Örebro efter jobbet för att handla lite och i fredags gjorde vi inget annat än att sova, somnade direkt bär jag kom hem.. 
Igår så kom Sandra o Patrik förbi en stund innan jag och Micke åkte hem till pappa och Frida samt mina syskon. Spenderade några timmar där och senare på kvällen träffade jag Josefine, Ronja och Niklas. 
Idag har jag och Micke bara tagit det lugnt och om en liten stund kommer hans mamma med lampor till oss. Förmodligen taklampor då vi inte har någon. 
Annars så sitter jag i sängen och Micke vilar. Ikväll ska vi laga mat och imorgon blir det en ny jobbvecka. Hoppas ni alla har det bra!:)
Älskling och jag <3