Livet leker.

Kommentera
Hejhej kom hem från jobbet en timme tidigare än vad som var bestämt, skulle sluta 20 men fick sluta strax efter 19 så då cyklade jag hem i hopp om att få krama om Micke, men han är inte hemma än och han slutade kl 19 så han fick säkert jobba över då han inte svarar i telefon. 
Just nu så sitter jag och har precis läst några bloggar och tänkte att jag lika gärna kan skriva ett par rader.
Igår åkte jag, Micke, Sabina och Elin till Liseberg då det var Elins studentpresent, spenderade hela dagen där och hade megaskoj.
Kom hem inatt och då la jag mig i sängen och sov med älskling. 
Imorgon så blir det inte så mycket mer än att jobba, lite matlagning och kanske fixa lite hemmagjord glass. 
Är jättedålig på att ta bilder men jag ska försöka bli bättre. 
 
Här kommer det iaf en 3(?) veckors gammal bild!