Förlåt för att jag aldrig har sagt förlåt

Kommentera
Nu har en ny vecka startat och jag har hunnit med att städa litegrann här hemma och ätit mat. Om ett tag åker jag och tankar bilen samt hämtar ut ett paket och därefter åker jag till jobbet. 
I helgen blev det en del saker att göra, i lördags åkte jag hem till Sandra i hällabrottet och käkade lunch och därefter tog vi min bil o åkte till gustavsvik och var där i ett par timmar, roligt hade vi. På kvällen åkte jag till Micke och tillbringade natten där. Igår var jag med Micke men gick hem och städade litegrann, fortsatte idag. På eftermiddagen åkte jag,Micke,Matte och Bohlin till marieberg och käkade där. 
Kvällen tillbringades hemma hos mig med dusch och datorn. 
I veckan har jag inte så mycket planerat, dock ska jag jobba en del. 
 
Tarzans sovställning