Min lediga dag

Kommentera
Godkväll. 
Efter 6 dagars jobb förra veckan fick jag äntligen min lediga dag. 
Idag sov jag över 11 timmar och det betyder då att jag vaknade vid 9.50 tiden. 
Blev uppringd av Elin som frågade om jag ville med till marieberg och såklart jag ville det.
Hämtades upp av mamma och Elin ett tag senare och sedan bar det iväg. Letade efter en jacka med hittade ingen speciell. Åt även min frukost där och efter några timmar åkte vi hem.
Väl hemma så använde jag min färgbomb , nummer 200 som är violet så nu är mitt hår lila till viss del, skulle väntat på mitt paket från lyko men det dröjer och jag orkade inte att vänta.
Blev även bestämt att jag ska med Sabina och några andra ut på halloween, brukar vanligtsvis inte gå ut eller klä ut mig på halloween men nu får det bli så. Fick även ett samtal idag som ledde till jobbintervju på fredag kl 15. 
Har hunnit med att vara hos Micke en stund innan jag bestämde mig för att gå hem. 
Nu så sitter jag i sängen och har kollat youtube en stund och nu vet jag inte riktigt vad jag hittar på.
Imorgon är det heldag på jobbet vilket innebär 12h jobb.