I cross the line for you

Kommentera
Dagen har bestått av att skriva på en uppgift jag har, som ska vara klar den 26/1. Har gjort det och kollat litegrann på tv.
Runt 4 tiden bar det av till örebro för att skjutsa en kompis till sin bil, han jobbade på ett annat ställe idag än där han hade bilen. Efter det åkte vi tre till Ikea och åt mat. Tänkte vara nyttig, tycker jag lyckades ganska bra men sedan var det ju den där semlan som kom med. Vet inte varför men jag tycker om semlor rätt så mycket nu. Hann dock börja äta på räktallriken innan kortet togs..
Sen vi kom hem låg jag och älskling och kramades, vi pratade om allt möjligt. Vi hade ju turen att båda vara lediga fredag-tisdag.Så nu har vi haft tid att bara vara med varandra och få lite tid tillsammans. Vi båda börjar jobbveckan imorgon. Blir för min del att skriva en del på skrivuppgiften och därefter åka till jobbet. 
Nu ska jag ta och läsa lite bloggar och kolla youtube, sen är det dags att sova!