När jag är med dig så känner jag mig älskad.

2 kommentarer
Sitter i sängen och väntar på att tvätten ska bli klar. 
I fredags tog jag bilen in till örebro för att träffa Marie. 
Vi tog en fika och en tripp lite spontant till jysk för att handla lite saker. 
Det blev 10 tvättlappar, små handdukar för 30:- och en morgonrock för 75:- samt lite mer.
 
På kvällen åkte jag med grabbarna och ett par tjejer till Wild west steak house i örebro, på väster och åt god mat och dessert. 
Igår så var vi hos min pappa och Co. Umgicks där och därefter åkte vi till maxi och handlade lite för en hemmakväll.
Idag så vaknade jag ganska sent, runt halv 2 i eftermiddags vaknade jag hos Micke. Gick hem runt 3 tiden för att tvätta och laga mat. Maten är klar för ett tag sen och jag har ätit. Nu väntar jag på att tvätten ska torka så jag kan hämta den och förmodligen gå till Micke och sova.
Är ledig imorgon med så då får det bli lite studerande och kvalitetstid med älskling. 
 
 
 
 
1 Johanna - enklaknep.se:

skriven

Den fikan ser helt fantastisk ut. Vilka färger är det på handdukarna?

Ha en fantastisk dag

Svar: tack! de är ljuslila, kommer upp i dagens inlägg!:)
sannacarman.blogg.se

2 MADDISENJ.SE:

skriven

Men jösses vad gott!

Svar: det vare också!:)
sannacarman.blogg.se