Nytt år, nya tider och nya händelser.

Kommentera
Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Nästan två veckor sedan hehe..
Ska väl göra som de andra och försöka sammanfatta 2015. 
Blir dock utan bilder, men bilder kommer en annan dag!
Året har varit väldigt händelserikt, har sett och lärt mig nya saker. Allting går om man vill! 
 
Januari: Det gick 17 dagar på det året innan jag började jobba på ett Lss-boende som timvikarie. Fick besöka akuten pga knät hoppade ur led. Blev mer vila på det. 
 
Februari: Jag fyllde 20, partajade med systrar och vänner. Micke och jag hade 3år tillsammans. Fortsatte jobba som timvikarie.
 
Mars-April: Jobbade, umgicks med vänner och familj. Var ute på krogen en hel del.
 
Maj: Mycket firande, syrran, mamma och pappa fyllde år. Jobbade en hel del, inget liv typ. 
 
Juni: Gjorde tatuering, syrran tog studenten.Åkte till Liseberg med 2 syrror o 1 kille :P
 
Juli: Felicia fyllde 1år, kalasdags, jobbade som mest denna månad, Flyttade till egen lägenhet.
 
Augusti: Hände inte så mycket, jobbade och umgicks med människor.
 
September: Började riktigt bra, fixade körkortet och köpte bil. Jobbade, var på hockey med syrran och hämtade hem mina katter.
 
Oktober:  Var barnvakt, blev storasyster, jobbade och umgicks med nära och kära. Halloweenparty hann vi med!
 
November: Umgicks med familjen, besökte farmor och johan.<3 Började kika på nya tatueringar. Började på vikariat på lss-boendet jag varit på under hela året. 
 
December: Firade Micke som fyllde 21 och Elin som fyllde 19. Bakade, gosade med katter, firade jul hemma och på jobbet. Åkte på patykryssning med tjejerna. Firade nyår på jobbet.