Jag tappar alltid bort mitt lösenord till bloggen

Kommentera
Hejsan! 
Det var ett tag sedan jag skrev lite men det har hänt så mycket den senaste dagarna.
Dels har jag flyttat från min lägenhet till micke, jobbat 100& och pluggat 100/%.
Under flytten tappade jag även bort mitt lösenord vilket har gjort att jag inte har kommit in på bloggen något alls. 
Idag har jag varit hemma och hade städbesiktning och därefter gjorde jag inte så mycket. 
Har plockat upp det sista och nu sitter jag framför tvn. Förut käkade jag pasta gorgonzola på LA gondola här i Kumla med Wictoria och Gustav. 
Imorgon är jag ledig och jag ska iväg och handla mat med Micke, vi ska förbi pappas jobb innan också. När vi har gjort det vet jag inte vad som kommer att ske förutom att jag ska skjutsa in Micke på personalfest. 
På söndag blir det jobb för mig!