Måndag på en ny vecka

Kommentera
Nu sitter jag i soffan efter en förmiddag på jobbet, avkoppling hemma på eftermiddagen och vid femtiden ut för att fixa lite ärenden. Nu sitter jag i soffan  efter ett bad med lite halsbränna. Har även gjort en reflektionsuppgift på studiehandledningen som vi har nu fram tills nästa gång. Jag slötittar på lyxfällan samtidigt.
Imorgon ska jag jobba morgon och därefter funderar jag på att åka och ta en simtur för att senare på kvällen ta en promenad hem till pappa och de andra och småfira Emilia som blir ett år imorgon. 
 
Jag mår hyfsat bra i graviditeten, har dock halsbränna som inte vill ge sig och vikten ökar vilket är bra men nu är jag uppe i en vikt som jag aldrig vägt innan. Det märks på kläder, jag kan inte ha mina kläder som jag hade innan, det har blivit lite resår och hårsnoddar som knappar men jag har fått köpa in lite nya kläder och det kom kläder idag så jag ska ta och fotografera i veckan så ska ni få se :)