Ny gravidvecka och veckan som gått

Kommentera
Nu har vi gått in i gravidvecka 28. 
Magen syns mer och jag har allt sämre kondition haha. Bebis rör på sig väldigt mycket och när hon gör det så är det minst 10-15min per stund. 
Halsbrännan och sura uppstötningar är något jag har dagligen men jag överlever.. 
 
Sen sist har jag varit i Mora på studiedagar, den 3 av 4 träffen nu på hösten. Som vanligt så var jag där i tre dagar som är intensiva när jag är där men det är lärorikt och nyttigt. Jag kom hem i onsdags och då tog jag det lugnt. Torsdag kväll och fredag dag jobbade jag. Sen dess har jag varit ledig. 
Igår var jag på sent födelsedagsfirande för Emilia, min lillasyster och det var roligt, tog tyvärr inga bilder. 
Idag har jag tagit det lugnt, varit med Micke till Ikea. Vi kom hem med en trådback, lite saker till skötbord och så åt vi mat på Ikea också. 
När vi kom hem så städade jag lite i garderoben, blir så lätt stökigt när vi slänger in allt ibland. 
Nu sitter jag här och planerar ullared-resa med min syster och några vänner. 
Imorgon är det en ledig dag så vi får se vad som sker då.